Vejledning til oprettelse

02-01-2020

Vejledninger

Oprettelse af profil på hjemmesiden

  1. Gå ind på rideskolens hjemmeside https://hh-hestesportsklub.dk/
  2. Klik på overskriften ”Opret profil”
  3. Udfyld formularen og klik på ”opret profil”

 

 

 

  1. Du har nu oprettet en profil, men er endnu ikke tilmeldt nogle hold eller kontingent. Se vejledninger hertil.

 

 

Oprettelse af familiemedlemmer

Såfremt der er flere i samme familie der er medlemmer og/eller modtager undervisning så er det muligt at oprette flere personer under samme profil, så der kun er nødvendigt at gå ind på en profil for at ”styre” de andre profiler, så behøver du kun huske en adgangskode.

Du behøver ikke være medlem for at have en profil.

Hvis du er forælder med flere børn der medlemmer, så kan det være en fordel at oprette en profil i dit eget navn og så koble børnenes profiler derpå. Dette skal du overveje fra start af for profilerne kan endnu ikke kobles sammen efterfølgende, men de kan skilles ad igen.

Dette betyder samtidig at der kun kommer én regning ved opkrævning i stedet for en pr. person.

Hvis du har en funktion på rideskolen, som f.eks. Ridelærer (også bare hvis du er afløser engang imellem), bestyrelsesmedlem, udvalgsmedlem osv. så må du også gerne oprette en profil, da det gør administrationen og optælling til diverse statistikker meget lettere.

Vejledning til oprettelse af familiemedlemmer:

  1. Når den profil der skal være hovedprofil er oprettet, gå man op på ”login” og logger ind med den profil der lige er oprettet.
  2. Det er nu muligt under ”min profil” at vælge ”gå til profil”
  3. I bunden er det muligt at vælge ”Tilføj familiemedlem”

 

 

 

 

  1. Formularen udfyldes med familiemedlemmets oplysninger. Forudfyldte felter kan overskrives.
  2. Klik ”Opret familiemedlem”
  3. Det er nu muligt at se de oprettede familie medlemmer i toppen af din profil.

 

 

 

 

 

  1. V efter navnet viser hvilken profil der redigeres.
  2. Er der flere medlemmer gentages pkt. 2-5.

 

 

Tilmelding Hold og kontingent

  1. Log ind på din profil. Hvis du har flere profiler tilknyttet, så vælg den profil der skal tilmeldes.
  2. Klik på ”Tilmelding” i toppen af siden og vælg hold.
  3. Hvis du skal tilmeldes både hold og kontingent (alle der modtager undervisning skal være medlemmer) Så vælger du den øverste mulighed ”Tilmelding til hold” ved at klikke på ”Læs mere og tilmeld” og du får et billede lignende nedenstående men dog med Junior hvis den der tilmeldes er under 25 år. Systemet tjekker automatisk om man allerede er medlem og er man det vises kun den øverste del om ”Tilmeldning til hold”

 

  1. Klik ”forsæt”
  2. Hvis man er enig i den kvittering der vises klikker man ”gå til betaling” når man har accepteret betingelserne.
  3. Herefter udfyldes oplysningerne til betalingskort og man opretter abonnementet.
  4. Hvis man rider på flere hold, så gentages pkt. 2-5. Systemet skal bruge kortoplysningerne hver gang der tilmeldes et hold, da de følger holdet og ikke profilen.

Når vi bagved flytter jer ud på de korrekte hold så vil I modtage en mail med at I er blevet flyttet og i får herefter en opkrævning til den næste 1. i måneden.

Herefter vil man blive opkrævet den 1. i den måned man skal have undervisning. Opsigelse af hold skal ske til Maria Sørensen og der er en måneds opsigelse.

Man bliver automatisk opsagt til sommerferien.

For kontingentet vil man blive opkrævet med det samme for det kontingent man lige har tilmeldt og derefter til den 1. i den måned den nye kontingentperiode starter og derefter hvert halve år. Opsigelse af kontingent skal ske til Hanne Holm kasserer.hhh@gmail.com og kan ikke ske med tilbagevirkende kraft.

 

 

Tilmelding af kontingent uden undervisning

  1. Log ind på din profil. Hvis du har flere profiler tilknyttet, så vælg den profil der skal tilmeldes.
  2. Klik på ”Tilmelding” i toppen af siden og vælg det kontingent du ønsker. Hvis du vælger et kontingent som ikke er muligt pga af alder så er det ikke muligt at tilmelde dette.
    Støtte kontingent er kun for personer der ikke rider aktivt men som ønsker at støtte rideklubben.
  3. Klik på ”Læs mere og tilmeld”
  4. Klik ”forsæt”
  5. Hvis man er enig i den kvittering der vises klikker man ”gå til betaling” når man har accepteret betingelserne.
  6. Herefter udfyldes oplysningerne til betalingskort og man opretter abonnementet.

 

Herefter vil man blive opkrævet med det samme for det kontingent man lige har tilmeldt og derefter til den 1. i den måned den nye kontingentperiode starter og derefter hvert halve år. Opsigelse af kontingent skal ske til Hanne Holm kasserer.hhh@gmail.com og kan ikke ske med tilbagevirkende kraft.

Støttekontingent opkræves kun en gang årligt.

 

Tilmelding af opstaldning

  1. Log ind på din profil. Hvis du har flere profiler tilknyttet, så vælg den profil der skal tilmeldes.
  2. Klik på ”Tilmelding” i toppen af siden og vælg Opstaldning.
  3. Vælg om det er hest eller pony der skal opstaldes.
  4. Klik på ”Læs mere og tilmeld”
  5. Vælg tilvalg (Vi kan rette det bagved hvis du vælger forkert)
  6. ?

 

  1. Klik ”forsæt”
  2. Hvis man er enig i den kvittering der vises klikker man ”gå til betaling” når man har accepteret betingelserne.
  3. Herefter udfyldes oplysningerne til betalingskort og man opretter abonnementet.
  1. Har man flere opstaldet så gentages pkt. 2-9. Systemet skal bruge kortoplysningerne hver gang der tilmeldes en opstaldning, da de følger hesten og ikke profilen.

Herefter vil man blive opkrævet den 1. i den måned hesten er opstaldet. Opsigelse af opstaldning skal ske til Pernille Justesen og der er en måneds opsigelse.