Første udendørs stævne 2023

24-04-2023

I weekenden 21.-23. april 2023 afholdt HHH første udendørs stævne på vores nye flotte Walber baner.

Frivillige har hele foråret knoklet for at blive klar til udendørssæsonen og banen stod derfor skarp og blev indviet med et brag af et springstævne, med knap 600 starter.

Det største stævne til dato, og vi glæder os til flere af slagsen.

 

Tak til alle medlemmer, familie, frivillige og sponsorer som har bidraget på den ene eller anden måde i tiden op til, men også under stævnet.

HHH's frivillige kan bare!

Læs mere

HHH er på facebook og Instagram

24-04-2023

Hverdagen i HHH kan følges både på Facebook og Instagram.

 

Her er opslag om information og aktiviteter for både store og små, så følg gerne med på en af de kanaler.

Læs mere

Team HHH blev nr. 8 ved finalen i DRF' holdturnering.

18-08-2022

Han Herred Hestesportsklub har samlet et hold af aktive stævneryttere, som har deltaget i den populære VM-turnering sponsoreret af DRF og Agria Dyreforsikring.

I turneringen indgår følgende discipliner: spring, dressur, military, voltigering, forhindringscup, kæphest og distance.

Holdet består af

Sofie Søndergård og Caspian

Sofie Svit og Lightning

Mine Miller og Notre Dame

Maja Knudsen og Charmør

Aia Madsen og Perfection

Anna Sønderstrup og Darco

Freja Jakobsen og Dill

Sigrid Gunnersen og Aslan

Holdet gik efter turneringen videre til finalen, som blev afholdt sammen med VM I Herning.

Team HHH placerede sig på en flot 8. PLADS til finalen 😀

 

Læs mere

Vejledning til oprettelse

02-01-2020

Vejledninger

Oprettelse af profil på hjemmesiden

  1. Gå ind på rideskolens hjemmeside https://hh-hestesportsklub.dk/
  2. Klik på overskriften ”Opret profil”
  3. Udfyld formularen og klik på ”opret profil”

 

 

 

  1. Du har nu oprettet en profil, men er endnu ikke tilmeldt nogle hold eller kontingent. Se vejledninger hertil.

 

 

Oprettelse af familiemedlemmer

Såfremt der er flere i samme familie der er medlemmer og/eller modtager undervisning så er det muligt at oprette flere personer under samme profil, så der kun er nødvendigt at gå ind på en profil for at ”styre” de andre profiler, så behøver du kun huske en adgangskode.

Du behøver ikke være medlem for at have en profil.

Hvis du er forælder med flere børn der medlemmer, så kan det være en fordel at oprette en profil i dit eget navn og så koble børnenes profiler derpå. Dette skal du overveje fra start af for profilerne kan endnu ikke kobles sammen efterfølgende, men de kan skilles ad igen.

Dette betyder samtidig at der kun kommer én regning ved opkrævning i stedet for en pr. person.

Hvis du har en funktion på rideskolen, som f.eks. Ridelærer (også bare hvis du er afløser engang imellem), bestyrelsesmedlem, udvalgsmedlem osv. så må du også gerne oprette en profil, da det gør administrationen og optælling til diverse statistikker meget lettere.

Vejledning til oprettelse af familiemedlemmer:

  1. Når den profil der skal være hovedprofil er oprettet, gå man op på ”login” og logger ind med den profil der lige er oprettet.
  2. Det er nu muligt under ”min profil” at vælge ”gå til profil”
  3. I bunden er det muligt at vælge ”Tilføj familiemedlem”

 

 

 

 

  1. Formularen udfyldes med familiemedlemmets oplysninger. Forudfyldte felter kan overskrives.
  2. Klik ”Opret familiemedlem”
  3. Det er nu muligt at se de oprettede familie medlemmer i toppen af din profil.

 

 

 

 

 

  1. V efter navnet viser hvilken profil der redigeres.
  2. Er der flere medlemmer gentages pkt. 2-5.

 

 

Tilmelding Hold og kontingent

  1. Log ind på din profil. Hvis du har flere profiler tilknyttet, så vælg den profil der skal tilmeldes.
  2. Klik på ”Tilmelding” i toppen af siden og vælg hold.
  3. Hvis du skal tilmeldes både hold og kontingent (alle der modtager undervisning skal være medlemmer) Så vælger du den øverste mulighed ”Tilmelding til hold” ved at klikke på ”Læs mere og tilmeld” og du får et billede lignende nedenstående men dog med Junior hvis den der tilmeldes er under 25 år. Systemet tjekker automatisk om man allerede er medlem og er man det vises kun den øverste del om ”Tilmeldning til hold”

 

  1. Klik ”forsæt”
  2. Hvis man er enig i den kvittering der vises klikker man ”gå til betaling” når man har accepteret betingelserne.
  3. Herefter udfyldes oplysningerne til betalingskort og man opretter abonnementet.
  4. Hvis man rider på flere hold, så gentages pkt. 2-5. Systemet skal bruge kortoplysningerne hver gang der tilmeldes et hold, da de følger holdet og ikke profilen.

Når vi bagved flytter jer ud på de korrekte hold så vil I modtage en mail med at I er blevet flyttet og i får herefter en opkrævning til den næste 1. i måneden.

Herefter vil man blive opkrævet den 1. i den måned man skal have undervisning. Opsigelse af hold skal ske til Maria Sørensen og der er en måneds opsigelse.

Man bliver automatisk opsagt til sommerferien.

For kontingentet vil man blive opkrævet med det samme for det kontingent man lige har tilmeldt og derefter til den 1. i den måned den nye kontingentperiode starter og derefter hvert halve år. Opsigelse af kontingent skal ske til Hanne Holm kasserer.hhh@gmail.com og kan ikke ske med tilbagevirkende kraft.

 

 

Tilmelding af kontingent uden undervisning

  1. Log ind på din profil. Hvis du har flere profiler tilknyttet, så vælg den profil der skal tilmeldes.
  2. Klik på ”Tilmelding” i toppen af siden og vælg det kontingent du ønsker. Hvis du vælger et kontingent som ikke er muligt pga af alder så er det ikke muligt at tilmelde dette.
    Støtte kontingent er kun for personer der ikke rider aktivt men som ønsker at støtte rideklubben.
  3. Klik på ”Læs mere og tilmeld”
  4. Klik ”forsæt”
  5. Hvis man er enig i den kvittering der vises klikker man ”gå til betaling” når man har accepteret betingelserne.
  6. Herefter udfyldes oplysningerne til betalingskort og man opretter abonnementet.

 

Herefter vil man blive opkrævet med det samme for det kontingent man lige har tilmeldt og derefter til den 1. i den måned den nye kontingentperiode starter og derefter hvert halve år. Opsigelse af kontingent skal ske til Hanne Holm kasserer.hhh@gmail.com og kan ikke ske med tilbagevirkende kraft.

Støttekontingent opkræves kun en gang årligt.

 

Tilmelding af opstaldning

  1. Log ind på din profil. Hvis du har flere profiler tilknyttet, så vælg den profil der skal tilmeldes.
  2. Klik på ”Tilmelding” i toppen af siden og vælg Opstaldning.
  3. Vælg om det er hest eller pony der skal opstaldes.
  4. Klik på ”Læs mere og tilmeld”
  5. Vælg tilvalg (Vi kan rette det bagved hvis du vælger forkert)
  6. ?

 

  1. Klik ”forsæt”
  2. Hvis man er enig i den kvittering der vises klikker man ”gå til betaling” når man har accepteret betingelserne.
  3. Herefter udfyldes oplysningerne til betalingskort og man opretter abonnementet.
  1. Har man flere opstaldet så gentages pkt. 2-9. Systemet skal bruge kortoplysningerne hver gang der tilmeldes en opstaldning, da de følger hesten og ikke profilen.

Herefter vil man blive opkrævet den 1. i den måned hesten er opstaldet. Opsigelse af opstaldning skal ske til Pernille Justesen og der er en måneds opsigelse.

 

Læs mere

Han Herred Hestesportsklub PÃ… FACEBOOK

Velkommen til Han Herreds Hestesportsklub

Her på siden kan du orientere dig lidt om hvad der sker i Han Herreds Hestesportsklub - om hvad HHH kan tilbyde medlemmerne og deres firbenede venner. 

Han Herreds Hestesportsklub er en rideklub med plads til alle, både nybegynder og rutinerede - vi hygger os sammen og hjælper hinanden, vi har et stærkt sammenhold på tværs af hold og alder.  

Er du ny i Han Herreds Hestesportsklub? 
Har du lyst til at prøve kæfter med ridning - så kontakt Maria Sørensen på tlf 28766359 og få en gratis prøvetime

Følg med her på siden - og på vores facebook side han herreds hestesportsklub

Sponsor eller information